fredag 24 oktober 2008

Vallning + Ny blogg


Så har jag och Smack varit på privatträning hos Karin och nu har jag lite nya läxor ihop med de gamla.
1) Jag ska trycka Smack så han är i rätt "mood"
2) Jag kan t o m låta honom slå över lite när han går höger, då han tenderar gå kort och snävt.

3) Jag har gjort rätt men varit lite för snäll. Så fortsätta på samma sätt men vara lite hårdare.


Nästa vecka blir det VP-bana och då får jag svar om jag ska tävla eller inte.


Så eftersom så många skapat ny blogg ;) så var jag också tvungen att testa..... detta blev resultat, är ju inte

riktigt klar men men men....

Nu ska jag bara besluta om den ska öppnas i separat fönster (som den gör nu) eller om den ska öppnas i min hemsidas fönster.


Åter till hemsidan



Gamla bloggen

9 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha så du bestämde dig för att byta blogg trots verifieringskod "asg"."hämapa":). Kram från oss

Star Utopia´s blogg sa...

Man blir som man umgås ;)

Vi får väl se om jag härdar ut med veriferingskod

Suss Ina Kesha sa...

Vilken fin blogg
Kram

Anonym sa...

Oj, här var det en fin bloggsida. Hoppas nu att jag kan få in kommentarer, lyckades inte på "Emils" blogg. (numer utbytt)
Lycka Till i morgon önskar vi alla här:Gunvor, Kasta o Yatzi!

Anonym sa...

Det funkade!

Star Utopia´s blogg sa...

Hej Gunvor!

Vallningskannan är på söndag - imorgon är det genrepet!;) (och nästa lördag är det VP om vi nu får klartecken)

Jag hoppas vi får till det
Jag hör av mig så fort jag vet
Kram Maria med världens bästa hundar


Till Sussi med ina och Keisha!
Stort Tack!

Anonym sa...

Hej hopp, här händer det saker! Hittade nästan inte fram! :D
Håller tummen för er på söndag så kan väl ni hålla en för oss!
Kram på Er!

Eros & Dex sa...

Tjusig fin blogg :)
Hmm.... Vadå verifieringskod??
Jag har använt blogspot hela tiden, men har ingen aning om vad det är ändå....
Kram Maria

Star Utopia´s blogg sa...

Till karin:

Jag håller tummen jättehårt för Dig och Soya ;)

Till Maria med Eros och Dex:
Om man inte har blogspot så krävs man på en verifieringskod varje gång man ska skriva i någons blogg via blogspot :)

Kramar