lördag 25 oktober 2008

Vallning + Valpar

Idag har jag varit hos Jejmic´s på Ekerö och vallat - s k genrepet inför morgondagens Vallningskanna :).
Smack gjorde några ruggigt fina hämt och fösningen samt drivning gick bättre.
Vi var några stycken som vallade

Tog också några foton på Annas nya valp - som kommer från Jejmic´s

När vi vallat klart åkte vi över till den mindre fårhagen och då släppte Lisbeth ut resterande gänget.
Speciellt en av hanarna vart jag rejält förtjust i - ren tur att jag inte kom hem med honom.
Här kommer 2 bilder från detta - resterande finns i mitt fotogalleri för oktober månad


Imorgon är det vallningskannan del 3 - känns skönt att Ni håller tummarna :). Jag ska hålla tummarna hårt för Karin och Soya som ska tävla lydnad Elit.



Tillbaka till hemsidan




4 kommentarer:

Suss Ina Kesha sa...

Lycka till i dag vi håller tummar och tassar
Kram

Anonym sa...

Vi håller tummarna här så att de vitnar;). Kram ring när du kommer hem

Anonym sa...

Håller tummarna för er idag förstås! Mmmm, valpar Kul att se dom med fåren. Syntes att Annas valp har "vallat" förr?

Star Utopia´s blogg sa...

Till Gunvor:

Ja faktiskt syntes det att hon träffat får fler gånger :)'


TIll Alla:
Tack för alla tummar!!!